Do you ever feel like breaking down?

Jag känner mig så där djup idag. Har mest bara suttit och stirrat rakt fram, funderat. Ni vet ibland har man sådan där stunder när man varken vet vad man vill med sitt liv och hur man ska orka med allt. En sådan där dag när man bara inte orkar tänka utan bara vill sitta hemma och glo, tycka synd om sig själv. Det kanske låter konstigt men jag gillar sådana här dagar.
Man sluts liksom in i någon slags bubbla för att dölja hur man verkligen mår. Samma människa på utsidan men på insidan är den grubblande och orolig. Och ja, jag kanske är en bloggerska som förväntas hålla humöret uppe hela tiden och inte sprida negativ energi. Men nej, då är jag väl inte någon bloggerska om det ska vara på det viset. Skitsamma alltså.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

<3 håller med dig man kan inte alltid vara glad man måste få ha sina egna stunder också;) det lät ju bra då men antagligen bara jag som misstolkat allt!:) <3

2012-11-06 @ 17:42:52
URL: http://liinnyngvesson.blogg.se
Postat av: Julia - Livet som en hobbyfotograf

Jag kan hålla med dig till 100%!

Fråga något i min frågestund som jag har på bloggen, skulle varit kul! ♥

2012-11-06 @ 19:38:48
URL: http://macrophotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0