I can't express my feelings!

It's unbelivible! Jag måste säga att livet är allt bra ibland. Jag ser så himla mycket fram emot framtiden! Till jul ska jag åka på en oförglömligresa och sedan kommer ett tufft halvår i skolan såklart, men jag kommer klara det bra. Och speciellt nu när jag vet att jag först ska åka till London med min bästa Linn, få uppleva en magisk kväll med One Direction och få upptäcka London med min bästa vän, kan det bli bättre?
Ja det kan det! 8 Maj åker nämligen jag med mina fina, bästa vänner Linn och Rajko till Stockholm för att uppleva denna magiska kväll ännu en gång för vi har fått biljetter till One Direction's konsert där också!!!! Jag kan verkligen inte fatta att vi hade sådan tur igen! ♥ Och i början av sommaren ska jag återvända till England och tillbringa 3 hela veckor där på språkresa! Det här kommer bli världens bästa halvår, jag är säker på det, fy vad jag längtar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0