Fina vän

Fy vilken gullig kompis jag har som ni kanske såg i videoinlägget hon gjorde till mig innan! Saknar henne fruktansvärt mycket också!♥ 
Idag har vi varit och klippt och oss jag avskyr det lika mycket varje gång! Bara att klippa topparna är hämskt men nu är det gjort i alla fall. Också har vi handlat, fem stora lådor med godis och kakor ska med hem hihi, det räcker förhoppningsvis hela vintern!^^ Jag ber även om ursäkt för att bloggen stått still igår och idag men internetet har inte fungerat, sorry! 
 
Bild från en park i Leipzig! Jag tänkte på Rajko då, vi hade kunnat tillbringa en hel dag med kamerna hoppandes i de där löven! 

Kommentarer
Postat av: Julia - Livet som en hobbyfotograf

Tänkte på det här om dagen, hösten är slut i lilla varberg och alla löv är borta.. Skulle följt med dig till Tjeckien ;))

Svar: Ja det skulle du! ;D
About me

2012-11-01 @ 19:37:55
URL: http://macrophotos.blogg.se
Postat av: Julia - Livet som en hobbyfotograf

VI FICK BILJETTER!!!!!! ♥♥♥♥♥♥

Svar: JAAAAAAAAA!!!!! AMAZAYN!♥♥♥♥♥♥
About me

2012-11-02 @ 09:11:26
URL: http://macrophotos.blogg.se
Postat av: Malin

Hej, såg du undrade vart city köpte sin tröja och det var hos www.goattention.se köpte nämligen den när jag såg den på henne men det var ett tag sen så vet inte om den finns kvar :/ ha en bra dag :D

Svar: Okej tack :D
About me

2012-11-02 @ 11:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0