Blandade känslor!

ÅH herre gud! Vilken morgon! Klockan stog på 9 och jag och Linn var super nervösa! Skulle vi få biljetter eller inte?! Vi loggade in på hemsidan där biljetternan såldes och satt helt serriöst och uppdaera sidan varje sekund enda fram till att biljetterna skulle släppas! Jag började nästan gråta när kortet som vi skulle betala med kronglade..det fick inte vara sant..Men vi gav inte upp vi skulle f*nemej ha de där biljtterna! Vi gjorde ett nytt försök och hoppade i taket när det stog att köpet var bekräftat!!! Obeskrivlig känsla, jag kan knappt tro att det är sant men jag och Linn ska till London och se ONE DIRECTION på riktigt! ÄR SÅ HIMLA GLAD SKA NI VETA!!!♥

image
LOVE U GUYS!♥


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Såååå sjukt kul för er! <33

2012-03-10 @ 18:34:11
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0