rajk-rajk gästbloggar!

Hej Ellen's blogg, Julia här!
 
Jag kom precis hem till Ellen för att vi skulle ha följe till Linn eftersom vi ska ha en sleepover där! ♥
Men iallafall så hade Ellen tränat  och inte hunnit att duscha innan jag kom så hon gör det nu. Så då passade jag på att gästblogga lite här på Ellen's blogg ;D
Idag har vi iallafall varit nere i stan och shoppat eller inte Ellen, men jag Julia. Jag köpte mig en batman-tröja :D Sjukt snygg ändå! Ni får se en bild sen! (: Eller jo Ellen köpte en festis ;)
 
Ellen skulle ta med sig kameran så bilder kommer troligtvis imorgon. Jag ska också ta med mig kameran så det kommer finnas bilder på min blogg också. (http://macrophotos.blogg.se)
 
hahaha, oj. Nu är vi typ en halvtimme sena hem till Linn, stackarn.. Tur att det inte bara är vi som ska komma. ;) 
 
Nej, men nu är Ellen klar så nu ska vi ge oss bort till Linn men ha det bra så hörs vi kanske en annan gpng på Ellen's blogg!! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0