Min sommar..

började med en härlig helg i Stockholm med min bästa vän..
sedan var jag mamma och bröderna i Skåne och hälsa på kusinerna ungefär en vecka..
Efter Skåne var jag hemma själv och umgicks med en massa kompisar, hade några mysiga strandkvällar..
Jag mamma och hennes kompis åkte till Vargö och red på PRE hästar.
Vecka 30 sommarjobbade på friidrottsskolan vilket var himla roligt!
Närmare slutet av Juni var jag och Siran på hundkurs..!
Jag och familjen var på teater Trollkarlen från OZ :)
och första veckan i augusti gjorde vi en liten familjeresa till Stockholm/Uppsala ;)
Nu de senaste veckorna av sommarlovet har jag bara ahft härliga mornar, tat det lugnt helt enkelt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0