16.02

lite dåligt med bloggandet, jo jag vet... men nu tänkte jag iaf skriva lite :) Jag och Siri sitter i soffan och kollar på sveriges mästerkockar! Mys <3 dagen har varit ganska chill och de märks tydligare å tydligare att det snart e sommarlov! har knappt några läxor, väldigt skönt ;))) å de är lite utav andliedningen till att jag inte har bloggat så mkt, har lixom inget att skriva om som ni kanske märker :P På fredag ska vi ha cykelfest med klassen, man ska alltså cykla runt till varandra och äta förrätt, huvudrätt och efterrätt. Jag och Love ska göra efterrätt... hoppas det lyckas ;) efter de så ska alla träffas på en lekplats å grilla å lite så :P de blir säkert trevligt!





Kommentarer
Postat av: reekan

Hoppas ni får det bra ! ;)<3

2011-05-18 @ 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0