Onsdag!

Onsdag idag! denna dag brukar i vanliga fall vara vääääldigggttt långtråkig men inte idag :P På morgonen hade vi likabehandlings grej tjej å kill grupp, lite trök faktiskt :/ iaf vi typ snacka om va respekt va å massa sånt ;) sen så hade vi slöjd jippiii! ... hehe ganska chill ju ;) efetr lunchen så hade vi rep till våra rettegångar ^^ man ska typ spela upp en rättegång som man har kommit på i en grupp, å min grupp är inte direkt så speciellt seriös men vi luckades faktiskt köra igen hela skiten 1,5 gång utan å pausa(för första gången!) :P hehe hade typ 40 min på oss å 20 minuter av dom gick till å övertala mig att vara advokat, mot min vilja så fick jag va de fast att jag å David körde sten,sax,påse om vem som skulle va vittne lr advokat å jag vann faktiskt! :@ alla han göra förutom vi för vi slutade, alla va jätte bra men vi kmr nog faila totalt när vi ska visa upp hehe XD
Efter skolan hängde jag me Moa till Fanta ;) vi gick ner till ridhuset som vi hade för oss själva å red lite gran :) när vi kom tillbacka så fixa vi hö å lite små saker ;P Toppen Onsadg!
iImon blir de idrott pdirekt å morgonen...gaaahhh orkar inte! Okej de e ljust nu iaf men de e fortfarande svin kallat!! blää..överlever nog :) efter skolan kke jag ska va me Love å Moa va as längesen verkligen :/
Oj skrev ovanligt mkt i dag :P Goodnight my little darlings ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0