GBG! :D

Hej hopp där!
Sitter i gbg hos min "gamla" kompis  bodde på samma gata för fem år sen å har hängt i hop sen vi typ va 3 år och bråka vi gungbrädan typ... :P Haha ne hon e helt under bart bäst <3

Innan jag kom till Johanna så var jag me brorsa på gothiacup (innebandy) hihhi första jlaget dom mötte va konstigt nog Tjeckien ;) as kul att hör dom prata när man förstår å alla va killar så de va värst läget att spana in XD dom spela lika 2-2 men va endå nöjda sen så blev de lite käk på backaplan innan vi gick till Johanna :D
Nu har vi lagat mat (kmr bild) haha de blev faktiskt godare än vad vi trodde! Vi äger :* ska nog hinna kolla på glee lr nån film typ vi ♥ HP så de kanske blir de ist ;)
I mon blir de MyDog med familjen å kke biooooo!

Kramen å puzzen♥


Haha ser inte så gått ut men de va de ;)


Hihi söta vi e :P


Jaa vi e BÄST!


Haha jag prova Johannas tomteglasögon fiiint lr hur?! :D


Kommentarer
Postat av: Den-där-Johanna :)<3

Jag hade superskoj med dig! :D

Synd bara att du var tvungen att åka hem så tidigt...:/

Ha det gött! ;D<33

2011-01-07 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0