Nu kmr fortsättningen!

okej vid pernikgrejen så fanns det även en borg/slott som såg ut precis som ett rapunsel torn tycker jag lr vad tycker ni?



Man firar inte påsk på smma sätt som i sverige med påskhare och så utan man flätar påsksmiskor av pilegrenar som man sätter färgglada band på. Sen så går killarna runt och smiskar tjejerna och förhoppningsvis så får dom massa godis :P man målar ägg precis som här och man äter nästa lika dant!


Så här kan de se ut efter en smiskarundan!
På vägen hem så stannade vi på aquapalace i prag och badade vi har vart där en gång innan och de är verkligen att rekomendera ;D



det här är bara en liten del av äventyrsbadet...
när vi inte va på utflykt så befann vi oss hemma i byn!


Kusinernas hund Endy :)


Byn på kvällen!

jag har haft ett fantastiskt påsklov ocj jag längtar redan till backa!
(om ni har några frågor så får ni gärna komentera:))



Kommentarer
Postat av: Julia

Ser väldigt mysigt ut ! :) När jag tar med mig kameran till serbien så ska jag också fotografera (L)

2011-04-30 @ 08:16:12
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0