Brrrr....

Brrr va jag fryser ,kom precis hem från å ha ståt i en busskur utan tår med tre smått galan personer och frysit som en jävla idiot. Nu undrar ni säkert vrf? De började med pepparkaks och lussebulls bak i stallet kl.1 bakade som galningar och sen va de städa som gälde kom inte från stallet för en halv 6 typ ;) Pappa körde oss ut mot Breared efter som att vi skulle träffa Emanuel och Alexander (två utav galningarna) hos Alexander problemet var bara de att vi inte va säkra på va han bodde så vi skansade :P sen så fick vi reda på att vi helt plötsligt skulle träffas vi kyrkan i stället som typ ligger mittemot där jag bor typ mil från breared, inte riktigt men nästan xp(ni som vet var jag bor fattar nog) så de va bara att börja gå gå och gå.Moa hade inga vantar så jag fick donera en av mina vantar till henne så vi fick ha 2 händer i en vante såå lyckat :D de tog lång tid at gå så vi försökte springa men tro mig de va svårt med 2 armar som satt ihop :Pnär vi väl va framme som hade vi inga tår inga fingrar inga näsor och jag hade till och me förlorat min näsa :O

Efter att jag kissat och vi hafft ett litet fint lucia tåg på cykel banan så satte vi oss i en busskur för att värma oss men de lyckades inte så bra efter som att två utav glasrutorna va sönder slagan så de blåste in kall luft :( efter typ 30 min kom Emanuel och Alexander å vi hade srriöst lust att döda dom ;) vi kom inte på nåt att göra så jag började gå hemåt å alex oxå o Moa dissa mig å hade följe me Emanuel ist!

Kom hem stoppade in fötterna under kaminen och la händerna på tills de brände, vira in mig i 2 filtar och satte på Tv:n så nu sitter jag och kollar på Harry Potter och hemligheternas kammare något upp tinad ;) I mon vlir de jupynt i stallet innan man ska iväg å rida islandshästar snabbt hem byta om å sen blir de dansuppvisning i sparbanken , ska dansa lägst fram kmr göra bort mig totalt :S

Kan inte jag få en kram av dig så att jag slipper frysa mer?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0