Hopp,hopp,hopp hela Varberg!

Hej hopp Tisdagen har varit både + och - :P Ett stort - e ju såklart skolan xp fast de va helt ok man träffar ju heeela cp klassen ;) Efter som att jag glömde No-sakerna i går så fick de bli pluggdag i da ist ^^ usch gillar inte prov särskilt när de går piss :O helt klart - kl 5 åkte jag och Mia.W till stallet 2 timmar senare än vanligt :P efter som att de e kalt å blää ,Hoppning idag då me Bongo <3 han va awsome! fast jag tabba mig nåra gånger :P vi galoppera på stället lite fiiint å hoppa över en kona (av misstag!) å lite sånt bussigt :D hihi de gick bra iaf + på de xd I mon blir de la skola tyvärr ;) å hundarna efter de kke nån kompis ^^
+(plus) -(minus)xp
Tisdagskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0