Hey, ska hinna...

äta inna gitarren så jag får fatta mig kort^^ Skolan som vanligt , fick till bax matte provet gick bara på A delen å B delen vill jag inte ens tala om....... Hade tänkt å ha en pluggar dag för en gångs skull efter som att vi har fysik prov på fredag å engelska prov nästa vecka + glosor å skit!! Men när jag väl hade tänkt att sätta mig ner upptäkte jag att jag inte hade me mig läxorna hem bara glosorna på datorn :P så klantigt, vet inte hur detta kmr å bli efter som att jag ska rida i mon å då hinner jag inte plugga , ons Moa tror jag ;) torsdag hinner jag men då e de ba en dag kavar innan provet :S aja får försöka lösa de pånåt sätt...
Nu blir de gitarr å Us :D

Cu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0