You make me wanna ahh a ah ah!

SHIIIIITTTT!!! Jag såg nyss Live Tour DVD:n! Den var sååå bra och jag grät och skakade nästan hela filmen ♥ Speciellt när Zayn tog sina höga toner,då rös jag som bara den! Det kändes som man satt med i publiken och jag grät nästan med fansen och ropade NEEEJJ när de gicik ut från scenen haha! Så himla underbara!!! Ni som inte är directioners tycker nog att det här låter väldigt töntigt men till er andra så anntar jag att ni förstår mig ;D Måste se den igen nuuu!
 
Tumblr_m6kdrb80u81qe74llo1_500_large
Tumblr_m6kbo00sa41qazmfoo1_500_large
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Åååh jag gråter bara jag tänker på den :DDD <3333

2012-09-04 @ 18:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0