Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag.

Tänkte tipsa om en bok som jag faktiskt inte äns läst ut men den är i vilket fall sjukt bra! Jag är en sån person som måste fastna vid första meningen. Om inte är boken inte bra enligt mig och inte värd att lägga tid på att läsa heller..hehe.
Jag gillar sådana böcker som handlar mycket om relationer och kärlek och sånt (ta det inte på fel sätt nu..). Inte så mycket fantasy och påhittat utan mer värklighetsbaserat, typ. Och jag har den dåliga vanan att alltid läsa sista sidan för att vara säker på att allting går bra, inte jätte bra att läsa en spännande bok då..eller? Men om ni har samma boksmak som jag tycker jag verkligen att ni ska läsa den här! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida josarp

det är precis samma som mig, haha!
om det händer nåt speciellt i boken så läser jag alltid sista sidan;)

2012-10-04 @ 17:30:22
Postat av: Tilly

Har funderat på att läsa den, verkar bra! Och nu när du dessutom säger att den är bra så känner jag ett enormt sug! :)

2012-10-04 @ 19:20:28
URL: http://tillyhild.blogg.se
Postat av: Linnsy

Åh har inte heller läst den men den står på min att läsa lista och jag fastnade oxå för titeln ;)) hoppas en är bra <3

2012-10-04 @ 21:33:53
Postat av: Linnsy

Åh har inte heller läst den men den står på min att läsa lista och jag fastnade oxå för titeln ;)) hoppas en är bra <3

2012-10-04 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0