41 snabba!

Hur många har du varit riktigt kär i? Inte många
Vad tycker du om kärlek? Jag gillar inte kärlek..eller jo, fast nä. 
När kramade du någon senast? Rajko, i skolan idag
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt att bli kär? Ja på sätt och vis, it's compilicated hehe
När fick du senast en komplimang? Venne
HAR DU NÅGONSIN:
Vart medvetslös? Nej
Hånglat med någon riktigt ful? Nej
Hånglat med fler än 50 personer? Nej
Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Ja..
Åkt ambulans? Nepp
Åkt polisbil? Nooo
Gjort något olagligt? cyklat utan hjälp haha :s
Fått din mamma att gråta? Tror inte det
Slagit ner någon? Nee
Skämts för dina föräldrar? Vem har inte :o
Sagt jag älskar dig och menat de? Jo det har jag nog
Vad hatar du verkligen? Mycket men just nu prov, gymnasievalet och att det regnar 
Varit kär? Jag tror det
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Ja det tror jag
Vill du ha barn? Maybe one day!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Siri och Otti :P
Såg dig gråta? Mina kompisar tror jag..
Fick dig gråta? Det tänker jag inte skriva här.
Du gick på bio med? Ehm..minns inte 
Skällde på dig? Mamma säkert
Sa något till dig och vad var det? Pappa som frågade mig(?) när Oskar kommer hem från träningen

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja, Siri hihi! 
Köpt något? Pizzzza^^
Sjungit? Jaa
Saknat någon? Ja
 
 
JAG HAR:
En digitalkamera? Nä
En systemkamera? Yes!
Telefon på rummet? Neh
En egen dator? Japp min macbooook
Könssjukdomar? Haha nä!
Bästa kompis? Har många fina kompisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0