One Band, One Dream, One Direction

Innan när jag och bror var ute och sprang började vi prata om längd och han sa att han räknat ut att han skulle bli 178 cm. Och directioner som jag är var Harry det första som ploppade upp i mit huvud eftersom att han är just precis 178 cm lång!  Då slog det mig även att jag drömmt om killarna i natt och insåg plötsligt att det inte hade hänt på riktigt vilket gjorde mig väldigt ledsen :(
Jag drömmde att jag,av någon anledning sprang med Siri (min vovve) till F-3 skolorna där killarna stod uppradade. Harry hållandes i en katt (..He's a pussy magnet... #DirectionerThing^^) sen Liam, Louis och Zayn. Niall kom gåendes lite längre bort. Jag gick direkt till Harry och sa '' Please, can I give you a hug?''. Han såg först lite tveksam ut med tanke på att han höll i en katt och jag i en hund.. men han släpte katten och gav mig en stor, mjuk kram. När han började släppa efter höll jag kvar honom och han kramade tillbaka enu en gång ♥ Jag visakde ''I love you'' i hans öra inna jag vände mig mot Liam,Louis och Zayn, jag visste inte vem jag skulle börja med så jag omfamnade dem alla tre! Niall började närma sig oss och jag små sprang till honom och föll in i en stor Horan Hug! Jag visakde ''I love you''  även i hans öra och han visakde tillbaka ''I love you too'' . Sedan började han viska någonting jag varken förstod eller lyssnade på, jag bara njöt av att höra hans irlänska accent i mitt öra. Innan jag sprang tillbaka där jag kommit ifrån vände jag mig om och vinakde, fem perfekta leenden blänkte mot mig.
Jag sprang direkt till Linn och berättade att jag nyss träffat One Direction! Hon bara ''hummade'' och såg allmänt ointreserad ut. Tror dock inte att du hade reagerat så i verkligeheten Linn ;)
Detta är inte första gången jag drömmt om dem. Jag har till exempel drömmt att Louis trodde att Harry hade gjort mig gravid..xD och att jag och Linn trodde att vi sett Louis randiga tröja och såklart trott att det var de men det visade sig att det var några som klätt ut sig..Varje gång blir jag så glad när jag drömmt om dem eftersom att det inte finns någonting bättre att drömma och för en directioner! Men sammtidigt blir jag sååå ledsen när jag inser att allt bara varit en dröm..:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0