Jag vill bara spy.

Bara tanken på att börja nian får mig att bokstavligentalat vela spy.  När jag skulle börja 8 var jag livrädd eftersom att alla sagt att det var det jobbigaste skolåret med en massa prov och grejer. Men nu är den biten över. Och ja, stundvis var det förjävligt, men jag överlevde ju trots allt.
Men nu säger många att 9:an är mycket mer chill och att man ändå inte kan plugga till de nationellaproven som för tillfället bara snurrar runt i mitt huvudet som en elakartad tumör. Så egentligen är det ju ganska konstigt att jag är mer rädd för att börja 9:an än 8:an. Men tanken på en massa prov gör mig bara galen! Jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt att inte veta vad proven kommer att innehålla då jag inte heller kan plugga till dem. Och jag som brukar börja plugga minst en vecka innan. Panik. Och som grädde på moset ska man välja gymansielinje och allt vad det nu är. Jag har ingen som helst aning vad jag ska välja, jag är helt lost! ''Det kommer att ordna sig'' säger alla,men nej, det känns verkligen inte så just nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag känner exakt likadant vissa har typ en liten aning om vilken linje de ska välja men ja vet absolut inte har typ panik redan för jag vill inte vara ute i sista minuten med att välja<3

2012-07-20 @ 13:35:06
URL: http://liinnyngvesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0