Questions

Namn: Ellen Ligmajer 
Längd: ca 165
Klädstorlek: bror på men s
Skostorlek: 37 :)
Hårfärg: Brun/blont typ ;)
Fräknar: nepp
Kär? I OneDirection haha
Önskar du att du bodde någon annan stans? nej, men jag kanske vill flytta någon annanstans någon gång
Vilket schampo använder du? head and shoulders
Vilken parfym använder du? vet inte vad den heter xD
Vad ärdu rädd för? sprutor..
Gillar du att tvätta?

Senaste...

Filmen du hyrde?
Pirates of the caribbean tror jag ;)
Låten du hörde: One thing
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Lillebror
Person du tänkte på? Mmm ingen :)

För eller emot...

Ungdomar som röker?
Tycker bara att det är äkligt men det är vel upp till en själv..
Använda droger? emot
Förhållanden? för

Favorit...

Låt:
Finns många!
Sak att göra: Sova och träna ;)
Sport: Friidrott
Dryck: Saft, Kaffe,Läsk,Vatten
Kläder: Tjock tröjor och tajta jeans
Film: Harry Potter filmerna 
Bil: kan inget om bilar men dem ska vara snygga :)

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke?
ja
Gråtit över en flicka? tror det
Ljugit för någon? ehm ja
Varit i slagsmål? nepp

Antal...

Gånger du vart kär?
haha vet inte, 5 kanske :P
Gånger ditt hjärta brustit? för många
Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen? En gång tror jag
Dagens dryck: cola!

Senaste...

Boken du läste?
Bara inte du
Personen du fick brev av? haha  
Personen du fick sms av?
Clara
Saken du köpte? godis
Gillar du att slåss? haha bara med brorsorna
Använder du hårspray? sometimes ;)
Kan du stå på händer?  bara på mitt sätt ;)
Är du glad nu? jajamen!
Kan du sjunga? Inte enligt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0