Reeeeekan gästbloggar på Ellen's blogg

Halloj på er som läser Ellen's blogg. Det är Julia Rakååvic som gästbloggar nu :)

Idag så har jag och Ellen varit hela dagen och vi har gjort mycket skoj och det tänkte jag berätta nu! (:<3
Ellen kom hit till mig vid 2 och då började vi plugga matte eftersom vi har matteprov på tisdag. Vi pluggade jättelänge! Så du tyckte jag att vi var tvungna att göra något kul så då gick vi hem till Ellen och fika. Eller ja, det var inte det jag menade jag menade att vi skulle åka pulka i snön. Innan vi gick ut och åkte pulka fikade vi, det var det jag skulle säga. :)

Att åka pulka var jättekul och vi skrattade jättemycket :)

Hiihi, vi hade det jättekul!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0