Onsadg

Haha jaa, va ska man säga? då sitter jag och Ida i tv soffan och käkar idag igen.. ;) Hade planer på att baka men vi får se hur det blir med det :) För en gångs skull har Ida lust att baka så får vel passa på haha.♥

Ett plus med onsdagaeftermiddagar är verkligen att jag inte har någonting planerat, träning och så. Och just idag har jag inga läxor heller men det kommer vel..Men det är vel meningen att det ska vara tid för plugg när det behövs men det tycker jag funkar ändå! Och nu, när jag inte har några läxor, kan jag bara ta det lugnt och skönt, precis som idag :)

Kolla in en sjukt gullig video på killarna här


Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha dom är så söta och roliga :D

2012-01-11 @ 22:20:39
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0