Har fett tråkigt..

Ditt fullständiga namn? Ellen Ligmajer

Ögonfärg? Alla möjliga!..nä men typ blå/grå

Spelar du något instrument? Jag spelade gitarr innan

Dina första tankar när du vaknar? Jag måste lyssna på 1D

Vart befinner du dig nu? Hemma :)

Biter du på naglarna? mmm innan jag fick räls gjorde jag de :P

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Blå/oranga

Har du några husdjur? Två vovvar♥

Är du singel? Jao

Vem är snyggast? Harry Styles ♥ (ofc?)

Vem vet mest om dig? om inta jag så..vet jag faktiskt inte

Vad vill du ha just nu? Sommar..

Rädd för? Sprutor och lite höjdrädd är jag cokså ;)

Din första riktiga kärlek? Minns inte

McDonalds eller Burgerking? Burgerking är godare men jag gillar inte personalen där..hmm svårt att välja

Sjunger du? Bara för mig själv

Vill du gifta dig? Kanke de kanske

Kommer du överens med dina föräldrar? Ja, eller jag får oftast som jag vill så det tycker jag :)

Vad ska du göra i morgon? Gudstjänst på förmiddagen sen vet jag inte ;)

Skor du har på dig idag? Kängor/Boots typ

Vad sover du i? Tisha och pyjamsbrallor!

Snyggaste färgen? GUL

Favoritårstid? Slutet på våren/ Början av sommaren

Favorit mat och dryck? Panerad ost med pomes och cola tror jag ;)

Hur svarar du i telefon/mobil? Tjenare mannen! Nä, men det beror på vem det är :P

Vad är du sugen på nu? godis

Sov du ensam i natt? nä, siri också :)

Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov?

Vad var det senaste någon sa till dig? "Ska du inte gå ut lite Ellen?"

Druckit idag? Mmm vatten :)

Vad är det för väder hos dig nu? För typ 5 min var det snöstorm

Godaste glassmaken? Lakris♥

Drömmer du mardrömmar? Nej, bara fiiiina drömmar!

Favorit godis? Lakris och surt

Hur många kuddar sover du med? 3

Längtar du till din nästa födelsedag? ja det gör jag vel :)

Är det någonting som är stressigt?  Allt plugg!

Är du blyg? Nej,bara ibland

Vad gör du just nu? Skriver den här listan för att jag har tråkigt och inte orkar plugga

Tycker du att du har fin dialekt? Jaa, dialekt och dialekt men jag pratar nog ganska normalt ,tror jag?

Tycker du om snö? Om det kommer på julafton och inte den 21/1

Vad gör du om 10 min? Något trevligt anntar jag

Hur mår du nu? Allt är prima!

Vad är din önskan just nu? Att få träffa...ja ni fattar nog själva ;)

Har du något speciellt citat? nopp inte direkt

Vad lever du på? mat? vatten? jorden?

Vad gör du om 5år? Kanske reser eller pluggar

Någon/något som du alltid kommer ihåg? Första gången jag hörde 1D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0