Home sweet home!

Äntligen hemma! Tåget från Stockholm var inställt så biljetterna ersattes med ca 500 spänn att köpa för i pressbyrån och ni kan väl gissa vad jag köpte för min hundring?? ;)) Vi fick alltså ta tåget en timma senare så allt blev förskjutet men nu är jag hemma! Hundarna också ♥ Siri sitter här och gnyr av glädje av att få vara hemma igen! Nästan jag också, fast vi har haft det väldigt bra ändå :)
Klockan börjar närma sig elva så jag tycker att vi hörs i morgon i stället, godnatt!
 
Att roa sig med på tåget: Käka masvis med onyttigt, lyssna på musik och läsa om sina favorit killar!

Kommentarer
Postat av: -A

Man blir aldrig för gammal för sånt där puss -A

2012-08-09 @ 23:32:15
Postat av: Emma

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

2012-08-11 @ 15:46:41
URL: http://emmawidahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0