Lyckat konfaläger, eller inte!?

Jaa.. lägret blev ju inte riktigt som väntat! Till en början lite segt men precis när jag hade börjat ändra min inställning till att det här kommer bli as kul berättar prästen att de fanns folk som hade med sig alkohol till lägret och att vi fick 10 min på oss att erkänna!
Man fatta direkt vilka som hade med sig de (dock inga furubergare utan bara från ankaret) efter som att snacket började gå och till slut erkännde dem. Men då berättade prästen att de fanns fler och vi fick ytterligare 10 min men ingen anna ville erkänna så konsekvenserna av det blev att alla fick åka hem mitt i natten helt jävla upprörda och förbannade!!! så jävla onödigt asså!!!

Så idag har jag typ sovit, pluggat, bakat tårta, kollat, film ,städat ,ätit pizza och varit as sur!
Hoppas iaf att ni haft en bättre dag?

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0