Vad tycker ni om JB?

Vad tycker ni om Justin Bieber?? Själv ändrarde jag mina åsikter igår efter att jag sett Never say Never med Ida och Linn. När han var "ny" så tyckte jag bara att han var vilken grabb som helst som sjöng som en tjej och trodde att han var något och bara för att alla andra älskade honom skulle man hata honom. Men nu när ha har blivit äldre (och gått igenom målbrottet) så sjunger han mycket bättre och på något sätt mognare tycker jag + att han faktiskt börjar bli snygg också :o och om ni inte har sett filmen så tycker jag faktiskt att ni ska göra det för man får en helt annan uppfattning om honom och man får se en del av hans liv från ett annat perspektiv än när han står på scenen! och visst tycker man så klart att de där tjejerna som bara skriker och är helt galna är hur töntiga som helst men igentligen vad skulle inte du gjort om du hade sett din favorit kändis?! precis likadant tror jag ...:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0