Vädret är heeeeetttt!!

jag vet att de va längesen jag blogga men de har vart så otroligt härligt väder så jag bara inte hafft lust att sitta vid datorn :P här kmr "min helg"
Fredag: Jag kom hem vid halv 3 som vanligt, sen så gick jag till Sally (grannen), de var verkligen jätte längesen vi hittade på nåt , så himla sorligt att man inte hinner med alla bland skola å plugg, hundar m.m. Iaf vi gjorde fattigariddare ´, av någon andledning så misslyckass jag å sally nästan varje gång vi ska laga något haha med lite socker å sirap blev de ätbart ;) sen fick vi skynda oss ut med hundarna för jag skulle ridaigen i moas grupp, ble lite stressigt men vi hann ;) de va bommövning med Smultron, gick helt OK! på kvällen var jag bara hemma å slappa, vart super trött efter en lång vecka i skolan.....
Lördag: Jag å reekan var ute å fotta oss med våra sparkdräkter på (kmr bild) å sen så cykla vi ner å kolla när p97 gif spela match, vann gjorde de även denna gång ;)
Söndag: dagen började med frukost ute i de vrma sommar vädret med "Linas kvällsbok" i handen , sen så backade jag å brorsan kanel och vaniljbullar. Träffade Ida en snabbis innan för att tagga inför dansuppvisningen. Halv 2 bar det av ner till sparbankhallen för uppvining! de va lite nervigt innan men de gick bra ändå!
Den här veckan kmr nog bli hyffsat chill.. inga läxor än iaf :P
JÄlskar dig värdens bästa! <3
Hihi :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig me ! <33

2011-05-10 @ 07:06:52
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0