mars, april har knopp i håret maj å juni blommar mest.....

Nu tror jag äntligen att våren har kommit :))) Vill verkligen inte ha mer snö nu!
Var ju på gekås i måndags med Julle,Mia och Alice ;)  vi hade as kul, köpte en hel del bla skor,godis å smink.
I går efter skolan så var jag först hos Mia å Sally, jag å Sally satte radion på högsta volym å dansade ut på deras uppfart haha ;D sen så gick jag ut me hundarna å träffa Ida å Clara en stund innan jag å Mia cykla till stallet :) De va bara teori, vi fick se när Anna visade öppna å sluta på SMultron å lite sånt som vi ska tränna på nästa vecka ;) Idag har jag bara vart hemma , läxfri vecka typ as gött! I mon ska jag kke va me Ida ;) ses!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0