Sveriges nationaldag!

Natten tillbringades i ett tält i Idas trädgård! vi (jag,ida,clara å reekan) hade verlkigen super trevligt ;D vi 2 tiden i går så slog vi upp tältet i Idas trädgård och bäddade m.m senare skulle Reekan hem å käka så vi andra beställde en pizza, mums! dock orka vi bara en bit var för vi hade ätit massa godis och chips innan, klantigt hehe ;P när Reekan kom tillbax så satt vi och snacka, hoppa på studsmattan och sen så gick vi en liten kvälls promenad innan vi fixa oss och gick in i tältet! clara skrämmde upp oss med nåra spökhistorier, vi va faktiskt när på att gå in och sova ist :P men när vi satte på lugn musik så blev vi tillslut lugnare å somnade nog ganska snabbt :P vi vakna ungefär runt 7 och gick upp och åt pizza till frukost haha gött! sen så packa vi i hopa tält å sovsäackar å allt va vi nu hade med oss ;) var och en åkte hem till sig å de första jag gjorde va å hoppa i poolen när jag kom hem annars hade jag dött av värme ;O nu ska jag strax cykla till Ida igen, hade först tänkt att åka ner till stranden men orka inte! så vi hittar på nåt annt sköj ;D ♥

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0