"Skolmästerskap"

Idag har jag vart på "skolmästerskap" i friidrott. Vi har haft uttagningar på idrotten innan och jag kom med i höjdhoppet :) visste dock att de skulle gå riktigt dåligt efter som att man har självförtroendet nere på botten och hatar att tävla :P å gissa vad?! jag hade rätt! de va bara 4 tjejer i åk 7 som var anmälda till höjdhoppet bla jag och julia hägerström som tog hem segern, grattis till dig! :D en av tjejerna skulle springa 600 meter som krockade men höjdhoppet så hon blev 4:e plaserad och jag blev 3:e plaserad efter som att jag "vägra ut mig" vart så himla nervös å allting blev bara super fel! besviken på mig själv verkligen! :/ Nu ska jag ut å träffa Ida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0