Ida♥

Tjotjo, idag har jag faktiskt gjort någonting för ovanlighetens skull haha :P vid 9 åkte jag till sommarskolan, de va faktiskt riktigt kul och väldigt tur att jag anmälde mig för nu har jag iaf någonting att göra på dagarna :D Sen träffade jag Ida, så vi gick ut med hundarna å sen så bakade vi en kladdikaka ;) den blev faktiskt ganska god... när vi hade käka typ halva kakan (!) så gick vi hem till Ida ;) vi satt typ i 2 timmar å försökte ladda ner en film på datorn men nehe de gick inte tekniska som vi är ;O man skulle typ trycka på nån return knapp å vafan ligger den då?! aja jag cykla hem å käka å nu e jag tilbacka så nu ligger vi i idas beddsoffa å lyssnar på musik å chillidillar! ;D
Glassmonster?! yes box ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0