I love the way you lie...

Hittade gårdagens inlägg som jag råkade "ta bort" ;P
Tjotjo kolackan e snart 24.00 å  jag sitter här vi datorn å tänkte blogga lite hehe, fick så dåligt sammveta över att jag inte bloggat i går eller i lördags :/ iaf i lördags vart jag hemma å på kvällen hade vi grillfest med familjerna på gatan alltid lika trevligt! i går åkte vi till halmstad å hälsapå våra kompisar. Efter som att de va så fiiint väder så åkte vi ner till stranden , de va faktiskt väldigt skönt i vattnet men jag gick bara till låren, badkruka som jag e XP sen så åkte vi tilll stadium outlet, hittade en Champion tröja ett par korta spring byxor lite små grejor ;) om ni vill veta vad jag gjort idag så kan ni kolla på idas blogg :) de skulle tälta men jag kan ju inte va me efter som att jag har skolan i mon :P tycker de e hemskt att behöva skylla på skolan haha ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0