I can't speak theres no sound when you're gone...

yes då vart de bloggen man skulle hinna med oxå :/ ne men jag har inte haft till gång till internet de senaste dagarna efter som att jag har vart i skåne och hälsat på släkt mfl :) försökte göra ett inlägg från mammas mobil men lyckades inte så bra, haha teknisk som man är XD skönt att vara ledig nästan en vecka och nu den sista veckan innan lovet kmr de nog inte hända speciellt mycket :D i mon blire gekås på morgonen och sen ska jag förhoppningsvis tälta me brudarna efter som att de är nationaldag på måndag ;)))) hade så gött tills dess :P

(juste, glömmde säga att jag glömt kameran i skåne, hade tagit nåra fina bilder men dom får komma upp om 4 veckor när kameran e tillbax hoppas att de e ok?!)


Världens bästa och SÖTASTE kusin! älskar dig killen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0