Visste ni att?

Just nu sitter jag och kollar på tv , har haft en jätte mysig dag med Ida på gekås. Hittade nästan allt jag ville ha och lite till haha ;) bla ett par skor, en ring och julklappar! Hinner nog visa lite bilder i morgon :) och vet ni? det var snö i Ullared, dock inte så mycket men ändå, första snön yeayh! :D 
I morgona är det ju måndag igen men för en gångs skull vill jag att det ska bli måndag för ju fler dagar som går desto närmre julavslutningen, lov och julafton kommer man! Blir nog en ganska så chill "vecka", inga prov i alla fall och det är ju positivt, eller hur? ;)


Det här är lite kul faktiskt, hade ingen aning om det förens jag så den här :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0