Last day in 2011

Det känns konstigt att detta är sista dagen på året. Från sommaren har det gått så jäkla snabbt att jag kanppt hunnit blinka! Halva 8:an avklarad, pluggat som ett litet as, fått mina första betyg och en massa annat.

När man lever i nu:et så går det himla långsammt och man önskar att allt bara ska gå snabbare men nu så sitter man här ett halvår senare och tänker "satan va snabbt allt har gått" för det har det ju. Och rätt vad det är så sitter man där på ålderdomshemmet och tänker " Jag minns när jag gick i 8:an...men det var många år sedan, allt går ju så snabbt nu för tiden.." haha det är ju nästan hemskt!
 
Men på sätt och vis ser jag fram emot ett nytt år, man vet ju aldrig vad som händer. Vem vet vi kanske går under eller förstör våran planet enu mera än vad vi gjort hitills( vilket inte skulle förvåna mig..) som antagligen är en stor anledning till att vi går under... Vi får vel se helt enkelt :)  


förhoppningsvis... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0