4 Dagen- Kläder jag föredrar eller inte

När det gäller kläder tycker jag att det är viktigt att man känner sig bekväm i det man har på sig. Själv kan jag ibland få den känslan då jag känner mig osäker och tänker för mig själv " varför kollar alla konstigt på mig?", " jag passar inte i denna tröjan, jag skulle tagit den andra.", " sitter mina jeans fullt?" och liknande. Det handlar helt enkelt om att våga vara sig själv och våga sticka ut,vara modig..tyvärr är inte det min starkaste sida :P  I alla fall...

Kläder som jag föredrar:

• 
Tjocktröjor, det är mysigt och man fryser inte om armarna haha.

Tighta jeans, jag tycker det är snyggt med tydliga ben.( där emot inte på killar)

Stickade tröjor.

T-shirtar med tryck, speciellt till sommaren!

Till det har jag gärna sneakers :)

Kläder som jag inte föredrar:

För prydliga kläder,de ska vara mer avslappnat, inte för fint tycker jag ;)

För uringaded toppar/linnen, tröjor över huvuda taget, vare sig man vill visa något eller inte.

 Kläder som är förstort/förlitet. Om det inte är tex oversize :) 

Det blev en blandning av åsikter och det jag helst har på mig!
...Förresten, den här tjejen har riktigt ball klädstil-->
länk här
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0