1dagen- Om mig

Jag heter Ellen och är 14 år. Jag kommer från Göteborg men bor i Varberg med min familj. Pappa är världens snällaste och han lagar super god mat. Han kommer från Tjeckien så jag är halv tjeck, haha. Mamma kommer från skåne och älskar allt som har med trädgård att göra och oss såklart ;) Oskar och Anton heter min småbrorsor, dem är inte så små direkt men dem är yngre. Båda två är sportnördar och det ända dem gör är att spela fotboll eller innebandy! Själv gillar jag också att röra på mig men jag föredrar friidrott eller ridning. Som person är jag ganska social. Jag gillar inte att vara den här "tjejiga" typen eller asså det är klart att jag är tjej men jag är inte den här typen som skriker och börjar gråta för allt om ni fattar :P Vi har ju två underbara hundar också, Siri som är Labrador och Otti (Otilia) som är Cavalier King Charles Spaniel, hon är mormors hund från början men det är vi som tar han dom henne nu...Jag gillar att fota också och hundarna får ofta ställa upp som modeller vare sig de vill eller inte! :D Det var lite kort om mig och lite om min familj också :)


upptäckte nyss att alla bilder på mig och mina kompisar+ hundarna har raderats eller förhoppningsvis bara försvunnit ***** dator! så de får bli en webcambild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0