De va faktiskt ganska roligt! ;D

Skönt med en kall dusch efter en heldag i sparbankshallen! De va faktiskt ganska roligt ;) de va alla 7:or och 8:or blandat i 4 lag, å så gick man runt till olika stationer. Mitt lag började med handboll , de va as kul faktisk, brukar inte gilla de men de va fett sköj :D sen så hade vi hjärt-lungräddning med sånna där läskiga dockor som man skulle göra mun mot mun metoden på å massa sånt :P sen så hade vi yoga, de va väldigt svårt faktiskt men avlappnande sammtidigt ;) efter de hade vi lunch i en halv timma va as hungrig så jag vräkte i mig all pastasalld direkt! haha när vi låg ner å blunda så sa yoga killen typ: tänk er att fjärilar kmr å tar bårt all tyngd... å då tänkte jag att mina fjärilar va mina fjärilsmakaroner som jag hade i pastasalladen XD då blev jag ju änu hungrigar ;O efter de så gick vi promenad å sen så dansa vi salsa å massa andra konstiga danser , dans killen kunde inte ren svenska så han sa typ dakt ist för takt haha de lät jätte roligt ;P Kul va de iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0