20.56

Hej igen ;) nu är jag hemma från ridnigen, lr ja jag kom la vi halv 8 hehe sega lite som vanligt :P Abbey var jätte duktig på hopplektionen iaf :D vi red för Sara idag för Linn var sjuk så Anna skulle ta hennes lektioner å då blire de ju lite mycket för Anna om hon ska ha alla lektioner från 3-10 på kvällen :/ vi va ovanligt få idag, brukar la vara 11st lr nåt sånt men tyvärr så blev Wrecker halt mitt under lektionen å strax där efter börja Bobbo skaka å försökte rulla sig...å de visade ju sig vara kolik (för er icke häst intreserade mäniskor så kan man säga att hästen får väääldigt ont i magen) så till slut va vi bara 5 kvar ;) hoppas att båda bättrar sig :)
Nu ska jag va duktig å göra mina engelskaglosor ;))) hihi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0