Jag ♥ Chips = sant!

Halooooo alla blggare, var för trött för att orka blogga igår, var me Moa,Clara å Ida :D<3 vi hade jätte roligt vi snackade en massa å cyckla runt m.m :)
Idag så var det snabbt hem å ut med hundarna en snabbis för sen så skulle jag ner å träffa mamma på stan vi fixade sånt där ID-kort lr va de nu heter :P å sen så kollade vi på skoooor ii tyyyp enn evvighett fast till slut så hittde vi ett par som jag gillade!(kommer en bild) Jag köpte en T-shirt på ginatricot oxå med massa mustacher på haha xp (kommer oxå en bild på den) Nu har jag precis snokat klart i skafferiet hittade lite chips som var tvugna att ätas upp enligt mig...........;) hehe nu ska jag plugga lite......och äta chips :P

Chipsiga karamar från mig♥



Mina nya skor som ser jätte stora ut på bild men är väldigt sköna å mysiga nöjd ;D

 
Haha jag va bara tyungen att köpa de här den ser så rolig ut!!!


Kommentarer
Postat av: steffy

haha älskar det du har köpt specielt tröjan... lite avensjuk :P

2010-10-15 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0