Äventyr :P

Tjo! blev tyvärr inget inlägg i går för att jag kom inte in på hemsidan :P
I går var jag iaf med Moa och Felicia :D<3 Vi tog lite bilder till deras blogg, bbestffriendss.blogg.se ;)
kul hade vi!!!

Nu så har jag pluggat lite på NO det känns faktiskt helt OK! å innan de så var jag och Moa ute på äventyr med hundarna rörigt men riktigt roligt :P <33 Moa halkade en gång ner för en kulle så hon blev helt blöt å sen så gick vi in i en häst hage. Vi trodde att det inte gick några hästar där men sen så kom det typ en hel flock å vi upptäckte att vi stod mitt i hagen med öppet stängsel!:S så vi sprang ner i hagen å under staketet. Sen så fick vi kliva igenom värsta komposthögen å jag var tvungen att bära 80 annars hade hon drunknat i kompost. :)
Sen så när vi nästan var hemma så gick 80s halsband upp å hon sprang ut i vägen tur att det inte kom en bil!
Nu ska jag å plugga lite glosor oxå xp

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

sry jag glömmde ett b i blogg namnet :P

2010-10-07 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0