Jag har det bra mitt liv rullar på........

Hey :)
Typ en helt vanlig skoldag i dag :P kom hem me Moa, gick ut på hundpromenad sen så åt vi gottgott ;) sen kunde vi inte komma på något å göra så vi satte oss vid datorn och väntade på att klockan skulle bli 5 ^^ skulle ut å träffa Love då. På väg till "Loves lekplats" så sjöng vi jätte högt på en låt som Parry Gripp har gjort nämligen "My Iphone is broken" as högt haha de va kul :D när vi (efter typ en evighet) kom fram så gunga vi lite fint å paratade! de slutade med att alla 3 började klaga på hur mkt man frös xp så vi stacke hem till mig, satte oss i garaget där va inte mkt varamare kan jag säga men men med typ 5 filtar 7 kuddar Moas vinterjacka och en värmefläkt + ellement så blev vi iaf lite varmare ^^ kolla typ på TV å prata enu mer vi fick inte igång wiiet så de fick bli bra med biggest loser och hard times :D Imon blir de nog hemma tror jag ;)
Förlåt men jag har Ulrik Munther på hjärnan(rubriken,plågas!!!)

Kramar♥ 


hehe jag och Moa gillar varm choklad med mkt grädde <3


By Moa ;)<3

Siri som flyger över den djupa snön :D (redigerad i Picnik)
ska försöka ta lite mer bilder någon dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0