Bästa 1:a advent nånsin :D

Den här dagen har bara varit BÄST!!! :D:D:D:D:D:D

För de:

♥1 Det är 1:a advent å de betyder att de snart i jul å de gillar vi ju ^^
♥2 Jul pyntning i stallet alltid lika trevligt ;)

♥3 Åkte å red på islandshästar med några tjejor som hade hjälpt till på en dressyr tävling.
Kl 10 åkte vi i väg tilln Veddige ungefär... när vi kom till Åsens gård fick vi en rund visning på gården innan vi fick ta in varsin häst, sedan presenterades hästarna som sedan fick varsin ryttare :) Jag fasnade för en jätte gullig islandshäst som hette Ringur tror jag :P han hette så för att han hade en blå ring i ena ögat (andra ögat var brunt) Vi bårstade och sadla + tränsa så klart innan vi satt upp i paddoken, vi fick prova på tölt innan vi gav oss ut i skogen :D de va lite halt i skogen men vi fick galoppera och tölta mkt endå roligt roligt! vi kom tillbaka från rundan vid halv 3 å då fick jag skynad mig att göra iårdning Ringur för jag skulle på dansuppvisning kl 4 :S

♥4 Skulle samlats kl 1 för rep till dansen men jag blev ju lite sen så jag var inte där för en halv 4 ;P De va ganska nervöst men vi ägde scenen tjejer vi var så grymma!! :D <3 de känndes riktigt bra å de va fullsatt läktare super x'd

♥5 Kom hem efter en super dag, duschade, åt och satte mig fram för Tv:n kollar nu på finalen i tennis mellan Nadal-Federer super spännande ;) Heja Nadal :P Dagen kunde inte ha varit bättre XD


Ska hinna fixa bloggen lite juligare ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0