Känns som om jag inte bloggat på länge...

Hej!
Känns som om jag inte bloggat på länge fast de va ju faktiskt bara sen i Månsdags :) Nu har vi slutat skolan och det är lov!! Hade avslutning i PS aulan de va bra fast de e lite små tråkigt efter som att det bara är tjejer som sjunger borde va fler killar som uppträder tycker jag ;) De första William sa när vi gick tillbacka var att nu e de bara 20 dagar kvar tills vi börjar skolan igen och de har han ju rätt i man borde ha 5 veckor jullov å 8 veckor sommarlov kom vi fram till :P

Jag har inte hunnit göra så mkt, i går kväll va jag me Moa vi hade HP marathon lr a vi började på de vi kom till 2:a filmen. Jag gillar mest de 3 första för dom e så söta när dom är små xd sen så har jag bara varit hemma å slappat i morsse bakade jag knäck de blev as gott skulle kunna leva på godis!

I morgon är det julafton de går så j*vla fort vi ska fira hemma i år efter som att det är snöstorm nere i skåne så åker vi inte ner dit :( kmr kännas konstigt efter som om att vi alltid har firat i skåne. Snart är det sportlov och påsklov och sen är det sommar de kmr gå snabbt som tusan jag lovar....jag längtar till alla lov på sportlovet blir det skidor me Carlssons och påsklovet blir de Tjeckien dit längtar jag verkligen mest till har inte varit där sen förra påsken. Vi brukar ju åka dit på höstlovet men  nu blev de inte så och vi hinner inte nu till jul så jag får vänta till påsken :) Nu ska jag äta knäck ;D <3

Och vet ni det är bara 19 dagar kvar tills skolan börjar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0