Detta inlägg...

Detta inlägg är till min underbara vän som reser till hajarnas land(Egypten) i morgon och lämnar mig här i de kalla Sverige. Hon inser nog inte hur mkt jag kommer sakna henne men jag hoppas att hon förstår <3 Jag vet att hon bara ska vara borta en vecka men de va väldigt länge sedan jag var utan henne så länge! Jag har ju andra vänner men... hon e ju mitt allt och utan sitt allt e man inte så mkt...Jag gråter fortfarande och har gjort sen jag lämnade dig för 10 minuter sen kommer nog att fortsätta ett tag till. Vi ses ju i kväll på Us men vi kan ju inte stå å gråta i stallgången för allt i värden :P Jag har jävligt många minnen med dig å dom e jävligt fina ska du veta tänk att de va 5 år sen vi träffades första gången och ända sen dess har jag kunnat lita på dig och jag måste säga att jag har jävligt tur som har en sånn här underbar vän som du. Kan verkligen inte beskrivas med ord...
Jag vet att de här låter jätte töntig men´hon betyder värkligen allt för mig! <3333 Se upp för hajarna och kom hem med alla armar och ben xp

Älskar dig över allt annat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0