BIG SURPRISE

I går när vi skulle till Ida trodde jag bara att det skulle vara jag, Linn, Ida och Clara men sååå fel jag kunde ha! Jag stog där i Idas hall och bablade på och Clara ropade att vi skulle skynda oss för att hon ville kolla på film. Linn bokstavligentalat puttade in mig i vardagsrummet och all min kompisar hoppade fram och ropade ÖVERRASKNING!
Jag blev minst sagt chockad för ingen har planerat något sådant för mig innan! Men jag måste säga att det gjort det riktigt bra..kanske har jag varit lite misstänktsam men jag kunde aldrig anat något sånt här!  
Tårtor, godis och världens bästa present låg på bordet! Tur att jag och mamma aldrig besällde de där skerna från CDON för jag fick nämligen One Direction's Tour DVD :DDDDD
Mer bilder kommer!
 

Ihhhh den här kommer att slitas ut ordentligt kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0