Blogglågan slocknar och blir till glöd

Börjar verkligen tröttna på det här nu. Har ingenting roligt att blogga om längre så jag förstår verkligen om ny också tycker att den här bloggen är skit. Jag hatar själv att läsa en blogg som bara handlar om hur ens skoldag varit, i varje inlägg skriva att man måste plugga och upplysa om att jag ska åka iväg och träna nu! Hoppsan, det låter som min blogg..Hur kul är det att läsa om egentligen, who cares lixsom?! Men att blogga när det hänt någonting speciellt kanske är mer intresant? Problemet är bara att det inte händer någonting intresant i mitt liv så bloggandet skulle inte direkt bli bättre..för uppdatering vill man ju ha.
Kanske har jag fått det här totalt om bakfoten men att blogga ska vel vara kul? Och man ska göra det för att man vill, lite mer som en hobby. Jag är inte den som är ute efter tusentalsläsare och har som mål att hamna på topplistan på blogg.se. Så varför siter jag här egentligen? - För att jag vill blogga! Och även om jag inte är den typen som vill blogga om något speciellt ämne som stickning, böcker eller hur man inreder ett hus (inget illa menat till er som gör det..) så  vill jag kunna blogga om det jag vill ''mitt meningslösa liv ''haha. Så, hur svårt kan det vara att hålla bloggandet vid liv? ..Svårare än jag trodde i alla fall.
 Det ända positiva med en blogg just nu är att den är såå bra att ha när kännslorna bubblar över. För ingen bryr sig ändå och därför kan man skriva inprincip vad man vill - hur bra?
Jag är imponerad över dig som orkar läsa den här, egentligen meningslösa texten :) och som tur är är den slut här. Om jag inte hade behövt gå och duscha nu så hade den säkert varit längre och änu mera meningslös än vad den redan är. Men det är nog bäst så här.  

~ Life is like a roller-coaster, sometimes it goes up and sometimes it goes down ~


Kommentarer
Postat av: Angelika

Sluta inte blogga Ellen :(

2012-05-06 @ 21:18:47
Postat av: julia ♥

Du får inte sluta blogga Ellen, din blogg är intressant och du tar många fina bilder ♥ När jag skriver in ditt bloggnamn blir man alltid glad och undrar vad du har gjort för något finuligt ♥ ♥ Håll ut ett litet tag till!

2012-05-07 @ 07:45:56
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0