Back home from Gullbrannagården!

Hemma från en super rolig helg i Halmstad! När jag kom hem packade jag upp och vid 6 gick jag och Rajko med hundarna ner till Östervi för att kolla på fotbollsmatch ;) 
 
Och som sagt har jag haft det väldigt bra, bortsett från vädret lite till och från! Vi har ätit mest hela tiden känns det som haha, det var väldigt god mat i alla fall. Förutom att äta har vi tränat på våra draman som vi ska spela upp på konfiramtionen, haft kuddkrig, haft tävlingar (mitt lag vann båda gångerna (a)), Amanda och Moa döptes och en massa annat skoj :))




Några random bilder by @JuliaRajkovic ♥ fler kommer på dopet och så :)) Nu taggar vi kort vecka vilket betyder långhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0