55 KP-tidningar

Rotade nyss igenom mitt rum och upptäkte att en av mina lådor var proppfull med KP-tidningar! Min första tidning uppe till vänster var min första! Den är från 2007 haha! Helt sjukt vad jag avgudade KP ,verkligen en supertidning! Kommer så väl ihåg när man tittade i brevlådan och såg att KP äntligen hade kommit! 
 Det var nog två årsedan jag slutade prenumenera, känndes som att jag hade växt ur den, som ett par skor liksom :P Men den är verkligen toppen om man är lite yngre än mig kanske 10-13 ;D En massa bra tips och man får ta del av andras åsikter och så :) Gav faktiskt en till bror och han började läsa direkt (han är 13) och kunde inte sluta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0