You don't know you're beautiful!

Hur mysigt är det inte att vakna till doften av pepparkakor?! Lite tidigt än kanske men det är ju snnnaaaarrrttt jul :D haha i alla fall, jag åt pepparkaksdeg till frukost sammtidigt som jag skrev klart min svenskauppgift som skulle varit innen igår, ajabaja ellen..inte bra :P sedan stack jag och Moa till P.S, det var öppet hus där idag. Inte jätte kul direkt man fick bara en massa paper, tror det blir mer intresant nästa år :) Och nu är frågan om man kanske ska ta tag i sitt så kallade liv och börja plugga...en lördag?


Sorry men har verkligen bildbrist så en liten bild på siri får duga och ni får ståut med alla weheartit bilder hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0