Lite allmänt så där :)

Du är kär nu: Nä, inte vad jag vet iaf :P

Du har sårat nån så de börjat gråta: Inte medvetet i så fall :/

Du har blivit sårad så att du börjat gråta: Ja, de kan man säga.

Du har haft ett förhållande som har varade över 10 månader: nepp

Du har haft ett förhållande som varade över ett år: noooo

Du har haft ett förhållande som varat över två år: naj

Ärlighet:

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: jaa

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: många gånger!

Jag har smyigt ut utan lov: nää

Jag har ljugit om vad jag är för någon: kanske de

Jag har en hemlighet som ingen vet: de säger jag ju inte för då är det ju inte hemligt att jag har en hemligthet :P

Jag har struntat i ett prov: skulle jag aldrig göra..

 

Dåliga tider:

Jag har druckit alkohol: ja, jag har väl smakat

Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden: nej

Jag kan inte svälja piller: jo, lätt som en plett jue ;)

Jag har tagit medeciner mot depression: nepp

Jag har anorexia och/ eller bulimi: nej och hade jag haft det hade jag inte skrivit de här :P

Jag har sovit en hel dag utan att jag behövt det:
har jag säkert ;)

Jag har vaknat gråtande: haha ja de har jag faktiskt ;)

Jag har somnat gråtande: alldeles för många gånger

 

Döden:

Jag hatar begravningar: nej, jag tycker det är fint med begravningar men så in i bomben sorgligt!

Jag har sett någon dö: nej

Någon nära till mig har försökt begå självmord: nej

Någon nära till mig har begåt självmord: nepp

 

Erfarenheter:

Jag har tappat bort mig i min egen hemstad: haha ja?

Jag har sett en fallande stjärna: ne :(

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna: nej eftersom att jag inte sett en fallande :o

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss:  näj, farligt ju ;O

Har har sparkat en kille mellan benen: hehe jao ;/

Har hoppat fallskärm från ett flygplan: nä men hade vart häftigt att testa

Druckit en hel liter mjölk på en timme: ne är inte så besatt av mjölk ;)

Jag har medverkat i en teater: när jag var liten i så fall :)

Har träffat någon från internet i det verkliga livet: nepp

Du har fångat en snöflinga med tungan: många gånger!

Jag har suttit på ett tak på natten: näj!

Jag har aprillat någon: såklart!

Jag har åkt taxi: yesbox ;)

Jag har ätit sushi: mhm och de smackar sjögräs, inte gott!

Jag har åkt snowboard: nej, bara skidor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0